Inazuma Eleven PBF


#1 2013-12-27 22:29:20

Nagi Genkaku

Administrator

Zarejestrowany: 2013-12-26
Posty: 17
Punktów :   

Walka - poradnik

Moc i koszt akcji brana jest z Inazumy Galaxy (chyba, że w niej nie występuje)

Kary za dystans (Longshoty) to -20 za każdą strefę (własna linia obrony, własna linia pomocy, środek pola, linia pomocy rywala, linia obrony rywala, pole karne rywala).
Zwykłymi strzałami (nie Longshoty) można strzelać tylko z pola karnego.
Chain Shooty mogą zostać użyte tylko na Longshotach członków naszej drużyny. Po oddaniu Chain Shootu, jego moc zostaje dodana do mocy Longshota, z jaką doleciał do chainującego (moc strzału - kary za odległość lub blok).
Podczas dobijania strzału (bramkarz broni strzał, jednak piłka wypada mu z rąk) koszt technik Hissatsu jest zwiększony o połowę.
Po 5 strzałach Hissatsu, bramkarz staje się przeciążony i podczas obrony kolejnych piłka wypada mu z rąk (chyba, że posiada odpowiednią umiejętność).
Mixi Max wygasa po użyciu 3 technik Hissatsu.
Keshin wygasa po utracie wszystkich Keshin Pointów.

Przykładowe starcie:

Zawodnik A (forward) vs Zawodnik B (keeper)
Zawodnik A strzela przy pomocy Sunshine Storm na bramkę Zawodnika B (moc 140)
Zawodnik B używa God Hand X (moc 180)
Rozkład szans to 140:180. Połączona moc obydwu technik to 320. Jeśli wylosowana spośród 320 cyfr zostanie cyfra od 1 do 140, zwycięża napastnik, a jeśli będzie to cyfra od 141 do 320, bramkarz.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutofani.pun.pl www.girugamesh.pun.pl www.bleachssx.pun.pl www.menagoskokowdsj3.pun.pl www.nowaerakhorinisrp.pun.pl