Administrator
Moc i koszt akcji brana jest z Inazumy Galaxy (chyba, że w niej nie występuje)
Kary za dystans (Longshoty) to -20 za każdą strefę (własna linia obrony, własna linia pomocy, środek pola, linia pomocy rywala, linia obrony rywala, pole karne rywala).
Zwykłymi strzałami (nie Longshoty) można strzelać tylko z pola karnego.
Chain Shooty mogą zostać użyte tylko na Longshotach członków naszej drużyny. Po oddaniu Chain Shootu, jego moc zostaje dodana do mocy Longshota, z jaką doleciał do chainującego (moc strzału - kary za odległość lub blok).
Podczas dobijania strzału (bramkarz broni strzał, jednak piłka wypada mu z rąk) koszt technik Hissatsu jest zwiększony o połowę.
Po 5 strzałach Hissatsu, bramkarz staje się przeciążony i podczas obrony kolejnych piłka wypada mu z rąk (chyba, że posiada odpowiednią umiejętność).
Mixi Max wygasa po użyciu 3 technik Hissatsu.
Keshin wygasa po utracie wszystkich Keshin Pointów.
Przykładowe starcie:
Zawodnik A (forward) vs Zawodnik B (keeper)
Zawodnik A strzela przy pomocy Sunshine Storm na bramkę Zawodnika B (moc 140)
Zawodnik B używa God Hand X (moc 180)
Rozkład szans to 140:180. Połączona moc obydwu technik to 320. Jeśli wylosowana spośród 320 cyfr zostanie cyfra od 1 do 140, zwycięża napastnik, a jeśli będzie to cyfra od 141 do 320, bramkarz.
Offline